sobota 29. října 2011

Čauky♥

Ahojky, jak se máte?
Já blbě páč už se zase blíží škola...
Už máte představu co by jste si přáli k Vánocům???
U ás je teď mlha jako mlíko, normálně dneska se mi zdálo o Vánocích :D
 Jak jede ten náklaďák s tím Santou jak dávají vždy v televizy... 
To Vánoce jsou tady Vánoce jsou tady je tu coca coola :D :D 
a pak jsem se vzbudila a začala přemýšlet co bych si přála k Vánocům :D
 No já bych si přála nový notebook (bílý,červený,černý) 
Nejlepší by byla bílá barva ale zase by na něm bylo vše vidět. :D 
Pak nějaké oblečení... Ale tak mám všechno takže jsem spokojená...Taky někdo sbíráte ty účtenky na tu soutěž? Naše třída jo tak dnes jdu s kámoškama k lídlu něco nasbírat už
 máme hodně metrů přesně nevím kolik ale dost.. =D
No nic jdu koukat na Amerika hledá top modelku s Tyrou Banks
na Prima Love . Báááy :D ♥♥




5 komentářů:

  1. já už psala i Ježíškovi :D nebo spíš říkala :DD
    hlásneš pro mě prosím?? http://muj-svet23.blog.cz/1110/1-kolo-sonb pro Petunie

    OdpovědětVymazat
  2. vůbec ještě nevím co k vánocům :DD dělám jako by nic, že sou ještě za dlouho, ale už sou za rohem :D

    OdpovědětVymazat
  3. jo hlásnu =)

    to já už vím :D Ono to utěče rychle :D

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky prepáč že sa ozývam až teraz :) chcem byť aj nadalej affs, idem si ťa zapísať a budem ťa navštevovať tu ♥

    OdpovědětVymazat