středa 26. října 2011

Sleep in school xD :P

Hi ladies!
Jak se máte?
Viděli jste někdo Paranormal activity 1 nebo 2 ???
Dneska jsme spali ve škole. Bylo to bezva, ale byli jsme tam všechny holky a jenom jeden kluk to jsme si s holkama nemohly říkat tajemství...Někdy kluci říkají,že holky jsou drbny a pomlouvaj pořád, ale mě se někdy zdá,že je to někdy naopak. př. naše třída... :D  Ale co. To je normální u našich kluků ve třídě.Hned jak něco neni podle nich tak je oheň na střeše... No nic... k tomu spaní bylo to se zdravotnickým kroužkem.Nejdříve jsme přišli do školy, pak jsme si do třídy nanosili žíněnky a pak jsme si to vybalili a nakonec jsme pekli perník. Po krátkém pečení jsme se šli konečně něco učit.(museli jsme skoro vše zopakovat,protože ten kluk jak užjsem psala že tam byl sám, začal nově chodit na zdrav. kroužek, takže kvůli němu všechno... Byla to nuda =D
Po učení asi kolem 10-půl jedenácté jsme měli taková stanoviště to jsem si připravila ještě s dvěma kamarádkama. Já jsem byla v bezvědomí a měla jsem hřebík v ruce, Pavla měla otevřenou zlomeninu na levém bérci se šokem a Dana řeznou ránu a záchvat. (Bylo to všechno namaskované) později dám fotky protože jsem to na můj foťák nefotila... Po tomhle následoval bobřík odvahy a po bobrovi film Paranormal Activity 2! To bylo jako nejvíc jak jí táhnul po těch schodech a pak toho Hantra jak si ho tahal s tý postýlky no šílený :D =D   A jak tam nakonec přišla ta Katie a jak mu zlomila ten vaz... No byli jsme docela po*****...Fotky příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat