neděle 23. října 2011

Hi! tak blíží se Halloween a proto, že ho neslavíme. Jsem se rozhodla s kamarádkama ho oslavit. Takovéto,že si oblečeme na sebe nějaké ty kostýmy a namalujeme se třeba jako upír,klaun atd...Chceme si to užít,protože máme tyhlety akce moc rády. Uděláme si nezdravý popcorn a budeme čučet na horory =D pak se budeme fotit a strašit. =D Možná si řikáte noo dětinský :D ,ale my si užíváme dne jako by to byl náš poslední a to vám taky radím protože nikdy nevíte co se může stát. =),, JOJO rady rady" :DD Ještě nevím za to půjdu, ale chci za nějakou potvoru a chci bejt zlá... xD Baví mě bejt negativní mrcha :D (ale ve skutečnosti je to jinak) :D mmm teda někdy... No řekněte chtěli by jste být takový ten utlačovánek kterého si nikdo nevšímá???Myslím že Halloween má taky něco do sebe. Když uspořádáte nějakou párty u vás doma a pozvete nějaké kluky, můžete se sněkým seznámit nebo snad ne? A já bych to brala se seznámit s nějakým vysnéným ,,panem Božským" :D Budete vy slavit Halloween?

4 komentáře:

  1. já Halloween neslavím. je to americkej svátek a amíky já nemám ráda :D

    jo a beru tě mezi affs :) a promiň, diplomek ti neudělám, nemám teď moc čas :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj) Ráda spřátelím, jdu si tě zapsat do Aff)*

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si to krásně užijtéé ;))
    P.S dneska odjíždím ke koním a budu tam až do soboty, takže nebudu moct obíhat ;)) dike

    OdpovědětVymazat