pondělí 31. října 2011

♥...čočky...miluju...avon...napište svůj štýl... ♥

Dneska jsem bohužel doma..
Zazvonil mi budík v 7:48 a když jsem se vzbudila 
bolela mě hlava a bylo mi na zvracení...
A pořád mi je..
Nosí někdo z vás kontaktní čočky???
A teď se docela nudím.
Zítra by mi měli přijít kontaktní čočky jsou barevné a svítí v noci, jsem z nich unesenááá :D 
Jsou nedioptrické,ale mám objednané i dioprtické protože vidím blbě na dálku... 
Né jako že bych byla slepá nebo tak ale nepřečtu třeba když učitelka píše na tabuli 
(jde o to která píše a jak velkým písmem) =) =D
No  už k vašemu stylu... Mě se třeba teď hrozně líbí gepardí vzory a květinové
Pak se mi třeba líbí námořnické vzory. A sovičky ty miluju jak řetízky tak náušnice a náramky...
Hrozně se mi líbí dvojprsteny,ale nevím kde nějaké sehnat.
 Musíme s mamkou vyrazit někam do nákupáku :D
 Nebo s kámoškama :D
 Teď si akorát  prohlížím Avon ○-○ 
 Chci si obědnat nějakou tělovou rtěnku
nanana...mmm.co dáál... :D Až mi přijdou ty čočky tak jsem dám fotky jak svítěj :D =D
Zatím ahoj jdu si chvilku lehnout pa :-*
Líbí se vám něčo s tohohle?
Nebo naopak ne?
...pište svůj názor...
Jaký máte styl vy??
◘○○Napište mi to ať se taky obohatím něčím novým :)○○◘















6 komentářů:

  1. mě se osobně líbí styl: džíny,tričko,mikina,botasky,palestina ;))
    jinak miluju náramky.. :P na ruce mám pouze ručně dělané a mám jich 19 :DD a jeden prstýnek ;))

    OdpovědětVymazat
  2. ten prsten pierko na 4 obrazku mám ,posledný pic uplny štýl krása ! a ten prvý prsten som videla v sixe :) inak nenosím kontaktne čočky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Petunie♥-ahojky, jo taky to tak někdy mám že nosím jen džíny mikču tričko botasky a nějaké doplňky :D :DNáramky jsou senzační náušnice na tich jsem ujetá :D :D
    Tlb5♥-ahůj, jj hrozně se mi ten prsten líbí, prostě mám hrozně ráda ty gepardí vzory :D jj...Já je teď zrovna už mám v roztoku v koupelně :D

    OdpovědětVymazat
  4. hehe :) a to nosíš namiesto okuliarov že :)?

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, ty sovičky mají v KappAhl :) (Teda aspoň dřív je tam měli)
    Chtěla jsem si je koupit, ale neměla bych co k nim nosit. Jinak krásný blog :))

    OdpovědětVymazat