neděle 23. října 2011

♪Moje sny♪-♫My dreams♫


Jak každý víte,každý máme svoje sny.Sny jsou různé. Ať jsou to sny s láskou,ve škole, někam se podívat,nebo dokonce pro nějakou věc. 
Já mám také sny a je jich mnoho. Rozhodla jsem se napsat sem moje sny a podělit se o ně s vámi. Některé sny si můžete vybojovat,ale některé prostě ne. Třeba, dokonalou práci ano...-jak? učit učit učit vím, někomu to neleze do hlavy, ale stejně se někdy musíme snažit abychom dosáhli nejlepšího cíle. Jako moje mamka pořád mi říká uč se uč se ať neděláš někde blbce ve fabrice =D Vím proč. Chtějí pro nás co nejlepší tak nám to prostě říkají. Vy to budete říkat svým dětem a já taky (jestli nějaké budu mít). =) Jsem moc ráda že mám takové rodiče kteří mi to pořád vtloukají do hlavy uč se ať to v životě někam dotáhneš. Tuhle mi kamarádka řekla, moje mamka si našla kamaráda který bydlí v New Yorku...No a já na to ,,Cože? To je snad sen ne?" a ona ,,nabídl nám se tam s ním podívat " normálně jsem nemohla uvěřit svým uším co jsem to zaslechla řekla jsem si ,,ta se má" ,ale to není všechno... Pak se mě zeptala ,,chceš letět s námi?" a já sem zůstala stát jako přibitá :D A prostě se kouknout do New Yorku je můj největší sen! je to venku. Rozbrečela jsem se a samozřejmě jsem řekla ano... Kamarádka mi řekla že ještě neví kdy ale také mi řekla ať si to nechám pro sebe... Řekla jsem si,že to napíšu sem...A nevadilo jí to... V listopadu s ní asi pojedu do Tropical Island. Tak doufám že se to vydaří -nebo-li splní!
-další sen-mít hodného,hezkého kluka který mě bude mít rád takovou jaká jsem. umět létat :DDDD
-mít úžasnou rodinu dvě děti a manžela se kterým budu až do konce svého života
-nemožný sen-vidět Miley Cyrus a Rihannu :D =D (kéž by)
Všechny sny se ale neříkají...Proto si nějaké nechám pro sebe... A Vám přeju aby se vám sny splnily do posledního.♥ Dneska už nic nepřidám tak zase pa zítra...

2 komentáře: